fredag 1 augusti 2014

Vänskatt- vänskap ..

När jag städade bland mina papper och scrap grejer hittade jag två ramar utan glas. Jag vill inte slänga bort dem så jag försökte göra en tavla.
 
 
 
 
Så här blev det. Jag målade först med en hobbyfärg i guld och sedan målade jag lite här och där med Tim Holz färg som skulle ge det lite gammal känsla. Det tycker jag inte att jag har lyckats med. Kanske borde jag gått över med en finkornig sandpapper? Textstämpel "Vänner är en skattefri förmögenhet..." är från Vilda Stamps. Jag gillar den texten. Sedan har jag använt papper från Graphic 45. Minikuvert i hörnet har jag gjort. Jag gillar att göra miniatyrer med papper. Mini böcker har jag gjort några. Ska nog testa fler saker.
 
Det var lite från mig idag. Ha det gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar