onsdag 13 augusti 2014

Den vackraste lådan

Ja, den här är nog den vackraste lådan jag har gjort. Själva lådan har jag inte gjort. Den köpte jag för länge sedan och den har bara legat i skåpet. Men igår fick jag hem mina vackra papper från Graphic 45. Deras kollektion "An Eeric Tale". Jag fullkomlig älskar den här kollektion med färg och bilder om kända sagor. Papper köpte jag från Cili in Papers som har en väldig bra utbud av just Graphic 45s papper. De har överhuvudtaget väldigt bra sortiment av material för scrapbooking.
 
 
Jag glömde ta kort på lådan innan jag började klä om den. Lådan var i beige färg. Jag chalkade först runt kanterna på lådan med Walnut stain. Sedan klädde jag om hela lådan med papper. Bilden i mitten är från en äldre kollektion från Graphic 45.
 
 
Båda långsidorna har samma layout. Här är den ena sida.
 
 
Den ene kortsidan.
 

 
Jag har även klädd insidan på lådan. I den här lådan ska jag ha mina blommor. Jag känner mig jätte nöjd och stolt. 

1 kommentar:

  1. Kjempefin :-) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

    SvaraRadera