lördag 9 augusti 2014

Kvinnlig och manlig?

Jag har gjort två små note books. En för en tjej kompis och en till en manlig bekant. Jag började med en till min tjej kompis och jag var så glad och kunde knapp vänta tills jag kan ge den till henne.
 
 
Men precis när jag blev färdig med framsidan så kändes det fel. Kan ni se vad som var felet?
 
 
Jag tappade nästan lusten att fortsätta. Men så tänkte jag att jag får väl behålla den själv. Jag gjorde i alla fall färdig insidan.
 
 
I den lilla fickan kan man stoppa i små tags eller annat. Blev lite sur på mig själv att jag inte var mer noggrann. Men..
 
 
idag gjorde jag en till fast den här gången till en man. Har inte bestämt mig vem bland våra manliga bekanta/kompis som ska få den.
 
 
Insidan. Jag älskar den här texten.
 
 
Små tags och bilder som jag kan stoppa i fickorna. Jag blev ganska nöjd med dagens "jobb". Det är mänskligt att fela. Ingen orsak att ge upp. Lär av misstag och gör om. Imorgon kanske ska jag testa något annat. Vi får se.
 
Tack för att ni tittat in. Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar