söndag 3 augusti 2014

Vackra, vackra blommor

Hej! Igår gjorde jag en utflykt tillsammans med del av min familj. Vi besökte en trädgård som heter Magnolia i närhet där vi bor. Det är en stor trädgård med café/restaurang, utställningar, butik, relax rum mm. Vi var där ett par timmar. Promenerade bland massor, massor med vackra blommor. Jag blev helt fascinerad och glad. 
 
 
Det här kortet gjorde jag för någon dagar sedan. Blommor ni ser på kortet är från stämplar. Jag stämplade upp och sedan färglagd och avslutat med att måla över blommorna med glitterlim. Jag älskar att stämpla och färglägga.
 
 
Det här är en bild på en av blommorna. Tittar vilken detaljer och färg? Jag har tagit många, många kort och nu är jag så full av inspirationer när det gäller färgläggning. Dahlia är förresten en av mina favorit blommor och hos Magnolia har de över 220 olika sorter. En liten, liten bit av himmelrike när man går där och tittar på alla dessa vackra, vackra blommor. Har ni möjlighet måste ni ta en utflykt dit. Jag lovar. Det är värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar