torsdag 7 augusti 2014

Starka tjejer

Hej! Idag tänker jag visa två kort med stämplar från Kenny K. De här två stämplar tillhör mina favoriter.
 
 
Först ut med "Club Kid". Jag har färglagd med Promarker, distress och Fabel Castell pennor. Glömde att akvarell papper passar inte så bra ihop med Fabel Castell pennor. Ni ser att håret ser klottrigt ut. Den här stämpeln symboliserar för mig självständighet. Jag skrev av texten "Don't compare your insides to someone else's outsides" från ett av Heartfelt Creations inlägg på FB. Mönsterpapper är från Prima och jag har även använt små bilder från Graphic 45s "Couture kollection". Fjäril är från Maja Design.
 
 
Den här stämpeln "Strong Island" är också från Kenny K. Här har jag färglagd med Promarker och distress. Handskarna har jag färglagd med en glitterpenna. Texten har jag lånat från Graphic 45s "Good Ol' Sport". "Our greatest glory consist not in never falling, but in Rising everytime we fall". Jag tycker om den här texten. Det handlar alltså inte om att aldrig misslyckas utan hur många gånger man försöker igen. Det stämmer bra för mig när det gäller skapade och i livets många sidor. Jag älskar den här tjejen. För hon symboliserar för mig just att aldrig ge upp hur många smällar man än fick. Never give up! Blomman här är stämplar från Heartfelt Creations. Min nya favorit inom scrapbooking. Jag älskar att stämpla, färglägga och "göra" dessa nya blommor helt efter mitt eget tycke.
 
Tack för att ni tittat in och önskar er en fortsatt härlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar