tisdag 26 augusti 2014

Typography lådan

Den här lådan köpte jag kanske för några månader sedan. Jag köpte faktiskt 2 st eftersom det var rea. Den ene har jag klätt om och gav till min dotter och nu har jag klätt en till.
 
 
Så här såg det ut innan jag klätt om den.
 
 
Efter. Jag har främst använt papper från Graphic 45s "Typography Collection". Men jag har också tagit papper från andra papperskollektioner, t ex "Couture", "A Place in Time" mm
 
 
På lådan har jag bl a gjort två mini böcker. Jag har klippt ut en kompass och på den har jag lagd på glossy. Det har inte hunnit torka därför ser det grått ut.
 
 
Den ena sidan. Här har jag också blandat papper från olika pappers kollektioner från Graphic 45.
 
 
Den andra sidan. Jag älskar Graphic 45s papper. Inte bara för de är vackra, fantasifulla och färgglatt. Utan jag tycker de har så bra texter. Som den här " A friend is a present you give yourself."
 
 
Jag har också klätt innanför lådorna.
 
 
Baksidan. Jag känner mig nöjd och är glad över den här lådan. Det tog mig ungefär två dagar att göra färdig. Lite fussig cutting. I just love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar