måndag 15 februari 2016

Mini Alla hjärtans dags kort

Hoppas att ni har haft en kärleksfull Alla Hjärtans Dag! Själv hade vi det lugnt hos oss. Käre make min köpte en semlatårta till fika och jag gjorde 3 mini kort till mina 3 barn.
 
 
Mönsterpapper i bakgrunden är från Scrap Magic. Tagen är från Heartfelt Creations "Coffee talk Collection". Texten remsan är från Graphic 45s "Time to flourish Collection". Lille ugglan tror jag var köpt från Pappersbiten.
 
 
Inne i kortet fästat jag en kylskåpmagnet med fina texten. Tagen är från Heartfelt Creations "Cascading Fuchsia Collection".
 
 
Baksidan. Det här kortet är 10x10 cm stort:)
 
 
Det här kortet gjorde jag till sonen.
 
 
Inne i kortet.
 
 
Baksidan. Kortet är 12x12 cm.
 
 
Sista kortet är också 10x10 cm.
 
 
Inne i kortet.
 
 
Baksidan. Barnen blev glada och mamma fick många kramar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar