torsdag 24 juli 2014

Nya stämplar och verktyg

Hej! Ingen har väl missat det fina, varma, vackra väder vi har fått. Tyvärr orkar jag inte vara ute i det. För varm för min del. Istället var jag i mitt scraprum som är sval och skönt. Där satt jag och testade mina nya stämplar och verktyg som jag köpte från Heartfelt Creations i USA. Nej, jag har inte varit där. Kom inte ihåg hur jag fick veta om företaget. Jag har kollat deras webbsida med hur-gör-man videos och jag gillar deras stämplar, papper och dies. Efter en del funderande så testade jag att beställa direkt från dem. Det gick jätte bra. Snabbt leverans och vänlig bemötande=snabba svar på mail.
 
 
 
Här ser ni den ena stämpel paket jag köpt. Jag stämplade 4 gånger och sedan testade jag med olika färgpennor. Promarker, vattenfärg och Emboss Dual Pen. Jag tycker bäst om den siste. Promarker går ju också bra. Men färgen är mer matt.
 
 
När jag har färglagd blommorna. Klippte jag ut dem och sedan använde den här verktyg för att ge blommorna en annan form.
 
 
Så här blev mina blommor. Gillar faktiskt det starka färger. Jag strök på glitterlim också. (Utom den gula)
 
 
Jag hade påbörjat ett kort och blommorna passar bra till kortet.
 
 
På insidan på kortet. I love it. Hoppas att ni gör det också. Ha det gott och solar försiktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar