onsdag 9 juli 2014

Ny kalender

Idag var jag på vår bokhandel. Jag skulle bara köpa ett par pennor. Men med mig ut hade jag köpt en ny kalender.
 
 
Så här ser den ut.
 
 
Ett par timmar senare såg den så här ut på framsidan. Jag har använt ett papper jag fick för länge sedan. Vet inte vilket pappersföretag det kom från. Sedan har jag använt papper från Prima och Graphic 45. Guldsaxen är en charm jag köpt från Roxstamps.
 
 
 
 När jag bläddrar i den upptäckte jag att det finns en ficka längst bak i boken. så här ser det ut.
 
 
 
 Här har jag använt mönsterpapper som blev över från framsidan och sedan kollektionen "Bird songs" från Graphic 45. Det andra mönsterpapper tror jag var från MME.
 
 
 
Jag valde den här kalendern för den har mjuka pärm och så finns det en hel sida man kan göra anteckningar. Japp, nu är jag nöjd med kalendern.  Det är alldeles för varm att sitta här framför datorn så nu logga jag ut och hoppas att ni fick lite inspiration.:)
 
Önskar er en fortsatt härlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar