söndag 27 juli 2014

Noteringsbok a la Typography

Hej! Förra veckan fick jag en block mönsterpapper från min syster. Det var från min favorit pappersföretag Graphic 45. Kollektionen jag fick heter "Typography" och jag hade tänkt att göra något annat med det. Men så kom jag på att jag behöver en noteringsblock i handväska så jag slipper skriva på baksidan på kvitton och sedan glömde bort det och slängde kvitton! Ni känner kanske igen?
 
 
 
Så här ser det ut på framsidan. Textstämpel med bibelcitat beställde jag från Heartfelt Creations.
 
 
Sidrygg.
 
 
Innanför.
 
 
Bland saker jag gillar hos Graphic 45 är att deras papper har så bra texter. De här t ex.
 
 
Jag gjorde 3 fickor och i den minsta kan jag stoppa i några visitkort. Ja, det var allt för idag och just idag hade jag användning av min block. Hade både lämna ifrån mig en lapp och skrivit upp info på blocken. Jag känner mig jätte nöjd och tycker att den är så snygg. Hoppas att ni fick lite inspiration också. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar