måndag 21 juli 2014

Godis korg

Min dotter blev bjuden på kalas i lördags och dagen innan kom hon till mig och frågade om jag kunde göra en korg till henne. Hon skulle sedan fylla korgen med godis och annat att ge bort till sin kompis. Väl, lite tidigare kunde hon ju har sagt till. Vi hade då också gäster... Nåväl, gick till mitt scraprum och fixade lite snabbt ihop en sån korg.
 
 
Det är en favorit som jag gärna gör till varje jul. Mallen hittade jag på Stampartic.se Deras DT visade det för kanske 2 år sedan? Det är lätt att göra och man kan dekorera den precis som man vill och fylla korgen med nästan vad man vill.
 
 
Graphic 45 "Couture" och "Typography".
 
 
 
 
Textstämpel här är ny inköpt från Heartfelt Creations.
 
 
En bild ovanifrån. Dottern tyckte det var bra och hennes kompis tyckte både om korgen och dess innehåll. Det kändes bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar