söndag 29 september 2013

LO tävling hos Cili in Papers

Hej! Jag var på Cili in Papers nyöppning och jag var bara helt till mig av alla fina produkter hon har i sin butik. Tänkte att delta i den roliga LO tävling nu i september. Hade inte riktigt tid till det. Eftersom jag hade bestämt mig vad jag ska scrapa om. Var det bara att sätta igång och göra det. Började med den igår när jag var på scrapträff hos en god vän men gjorde färdig den först nu. Så här sista dagen innan deadline.
 
 
 
 
Här är mitt bidrag. Tävlingen går ut på att man ska göra en LO efter skissen som ni hittar här. Tema är Nytt, nytt, nytt. Jag gjorde min LO efter mitt nya intresse för Graphic 45s produkter. Visst kände jag till företaget och deras papper. Men då kände jag att de var lite konstiga och jag visste inte vad jag skulle göra med dem. Förstår mig rätt. De var fina också. Inte bara udda. Men så började jag titta på deras video på Youtube och det gick upp flera ljus hos mig. Det bara sa pling, pling, pling ungefär och jag var totalt förälskad. Min LO har titel NY Förälskad. För det är jag. Jag är så förälskad i deras papper och gissar om jag blev glad att hitta många av deras papper hos Cili in Paper!! För vad jag vet har Cissi mest av Graphic 45s papper och andra av deras produkter.
 
I min LO har jag använt ett papper från Maja Design, sedan var det papper från olika pappers kollektion från Graphic 45. Bla papper från "The Secret Garden", "A Place in Time" m fl. Jag älskar att göra album och har lärt mig "fussig cutting". Jag har klippt bilden med damen från ett papper (30x30). Klippt isär damen från kugg hjulet och sedan satt tillbaka damen med 3D kuddar. Den lilla pojken i vänster hörnet har jag också klippt ut från en liten tag. Hoppas att med min LO har visat lite av Graphic 45s vackra och unika papper. Nu gäller det att hålla tummarna.
 
Kram
Christine

1 kommentar: