torsdag 26 september 2013

Julkalender

Hej!
 Torsdag idag och vilken härlig dag! Solen skiner och jag har överlevd ett besök hos tandläkare:) Idag är också min sista dag som månadsinspiratör hos Pappersbiten. Mitt sista bidrag där är också en kalender. Det var så roligt att göra så jag gjorde en till.
 
 
 
Jag har använt en kartong bit som grund. Klädd den med fina julpapper från Reprint och sedan använt ett papper från Graphic 45 ur deras nötknäppare kollektion. 
 
 
 
Jag klippte ut den här bilden och höjde upp sidorna så det ser ut som en bok.
 
 
 
Nötknäpparen är klippt ur samma papper och så gjorde jag en liten "låda" för små tags med datum på.
 
 
 
Här gjorde jag en "godis påsa" för de andra tags med olika texter. Jag har även köpt stämplar från samma kollektion. Här har jag använt en av dem.
 
 
 
 
Text- och godis stämplar från samma stämpelset. Lilla bilden i hörnet är från Graphic 45s "A Place in time." Nu hoppas jag bara att mina barn tycker om de. I år ska jag faktiskt göra en till min man och kanske även en till mig själv.
 
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar