torsdag 5 september 2013

Höstkort och månadsinspiratör

God torsdag! Idag vill jag visa ett höstkort. Det är mitt första bidrag som månadsinspiratör hos Pappersbiten. Jag blev jätte glad när snälla Sanna frågade om jag vill... om jag vill? Det är klart jag vill. Ett heders uppdrag där jag fick leka och utmana mig själv. Yes, please. :)
 
 
 
Här är kortet. Maya Design har fina mönsterpapper med hösttema. De är dubbelsidiga så jag har använt ett papper...
 
 
men båda sidorna. Från ett annat papper från samma serier klippte jag ut fåglar och det ser ni här. Jag har använt stämplar från Hånglar & Stänglar, Prickiform, Tim Holz.
 
 
 
Lille söte vovven hör till ett stämpelset jag köpt. Men jag kom inte ihåg var. Texten är från Tim Holz.
 
 
Damen är en stämpel från Prickiform som tyvärr inte längre är verksam. Solrosor är stämplar från Hånglar & Stänglar.
 
 
Ni kanske känna igen korgen här? Ja, den har jag gjort innan jag gjorde kortet. Dessa kommer jag att ge bort till min kära syster. Jag vet att korgen skulle hon använda till svampplockning. Vågar visa här eftersom jag tror inte att hon titta in här. Det hoppas jag i alla fall. Vill ni se och läsa mer om kortet och korgen så klicka här och här. 
 
Det var allt för idag. Tack för att ni titta in.
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar