torsdag 12 september 2013

Den som spar...

hon har. I det här fallet har jag sparat en förpackning från en kakmix. Jag har rivit upp den försiktigt och använt den sedan som mall.
Det blev fina giftbags som man kan ge bort med små överraskningar i.
Varför inte använda det vid en dukning t ex vid julmiddag? Här ser ni baksidan på julgiftbag som ni ser på vänster sidan i bilden ovan. Jag har använt en bild från Graphic 45s "Nötknackare" pappers kollektion. Jag älskar deras färgrika och unika papper. Vill ni se fler giftbags och förslag kan ni klicka till Scrap Magic där ni även hitta de mesta av material jag använt till dessa giftbags.Tack för att ni titta här:)

1 kommentar:

  1. Vi scrappare är allt lite knasiga i andras ögon tror jag ;)
    Haha! Ser potensialen i alla typer av små askar och förpackningar *haha*
    jag är likadan ;)
    Sprätter upp förpackningar försiktigt så ser hur de är sammansatta ;D

    Din lilla förpackning är sagolikt söt!!!

    Tusen tack för dina söta ord om mitt babykort (med skorna)
    Är lite dålig på att svara i tid ;)

    KRAM Petra
    http://paradises.blogg.se

    SvaraRadera