torsdag 31 december 2015

Scrapåret 2015

Årets sista dag och sista inlägg för det här året. Vad passar då bättre än att ha en återblick på mitt scrappande under 2015. Här är ett urval ur saker som jag är glad över.
 
 
Nr 1 I början av året klädde jag om en låda som kom med en mobiltelefon. Den blev en brevlåda för min dotter. I den finns det kuvert och brevpapper för hennes korrespondens med sina utländska vänner.
 
 
Nr 2 Mitt första försök på mixed media. Inte helt nöjd. Roligt, kladdigt och tja, ett gott försökt. Älskar den här cykeldamen från Graphic 45s "Steampunk Spells Collection".
 
 
Nr 3 Ännu en papperskollektion från Graphic 45 som tog mig med storm. "Botanical Tea". Här gjorde jag en servettlåda, en låda för tepåsar och en låda för sockerbitar. Tyckte faktisk att det blev så fin. Har dessa i husvagn:)
 
 
Nr 4 Ja, jag är galen i Graphic 45s papperskollektioner. Här är det papper från "Typography Collection" och "Botanical Tea Collection". Dessa står i min bokhylla.
 
 
Nr 5 I år hittade jag en annan papperskollektion som jag blev totalt förälskad i. Heartfelt Creations "Everyday Hero Collection". Här gjorde jag ett kort. Ni ser också en text stämpel från Vilda Stamps.
 
 
Nr 6 Heartfelt Creations kollektion tillsammans med Graphic 45s vackra papper blev den här tavlan till. I love it. Den var med i en utställning och jag gav den som julklapp till en nyfunnen vän. Hon blev jätte glad för den.
 
 
Nr 7 Den andra papperskollektion jag köpte från Heartfelt Creation. Kan ni se blommorna? So much fun to make these flowers.
 
 
Nr 8 Under några stormiga dagar då vi semestrade i Tyskland gjorde jag dessa miniböcker. Material? Graphic 45 så klart! "Rare Oddities Collection".
 
 
Nr 9 Under oktober månad fick jag chans att ha en utställning och här är en av tavlorna. Jag fortsatte och leka med mixed media. Blev ganska nöjd med den här tavlan och tyckte mycket om den.
 
 
Nr 10 Den här tavlan tyckte min man om. Enkelt, söt och vintrig.
 
 
Nr 11 Något som jag inte har gjort tidigare.  Binda min egen dörrkrans. Väl, under 2015 har jag faktiskt vågat provat nya tekniker och gått utanför min "Comfort zon". Har en del projekter i tankar. Projekter som inte blev av under 2015 och några nya. Vi får se hur det bli.
 
Gott slut på det här året och jag önskar er alla
 
Ett Gott Nytt Underbar Scrap År!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar