fredag 18 december 2015

Gammaldags julkort

Äntligen kom min scappar lust tillbaka:) Igår gjorde jag två julkort. Nåja, gjorde färdig ett och påbörjat ett annat. Det här kortet gjorde jag färdig idag.
 
 
Vintage bild från Pion Design. De är bara så fina och söta. Mönsterpapper i bakgrunden är från Scrap Magic. Här har jag också använt peep off klistermärker. Kan ni se? Det är snöflingor och små stjärnor.
 
 
Även här är material från Scrap Magic. Den lilla datums tag är från Graphic 45.
 
 
Viker man ut hela kortet ser det så här ut. Paret som ska få det här kortet har tre barn. Ni förstår tanken? Mönsterpapper här är också från Scrap Magic. Känner jag ganska nöjd med kortet och hoppas att familjen som ska få det också gillar det. Om jag har tid ska jag göra ett inlägg till på söndag innan julledig. Kom gärna tillbaka då.
 
Önskar er en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar