måndag 28 december 2015

God fortsättning

God fortsättning! Dagen innan vi åkte iväg för att fira jul i Tyskland fick jag den här i julklapp av min dotter. Hon ville att jag öppna på en gång. En jätte fin målarbok för vuxna. Detta för att jag inte ska ha tråkigt på färjan. Vilken dotter jag har!! Hon gav mig den trots att vi har sagt inga julklapp i år. Hon köpte en till sig själv också. Fast hennes egen är mindre. Vi hade då var sin målarbok att fördrev tiden med på färjan. Måste säga nu i efter hand att det var jätte bra. Roligt och vi gav varandra tips vilka färg som passar och vi önskade också vilka färger man vi ville ha till vilka motiv.
 
Ett tips. Använd inte Promarker eller Chameleon pennor. De gick igenom. Jag använder oljebaserade färgpennor. Jätte bra.
 
 
 
Hoppas att ni har haft en skön och härlig julfirande och önskar er Ett lika gott nyårsfirande.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar