lördag 31 augusti 2013

En Papperskorg

Ja, snarare en korg gjort av papper. Hej på er. Det är dags att visa lite liv här på bloggen. Korgen jag visar idag har jag sett på Graphic 45s blogg. Clare Charrill heter kreatören bakom korgen. Här är min egen lilla tolkning av det. Pssst, de där pizzakartonger som vi brukar få hem våra papper och dekorationer är jätte bra att spara. Kan gott återanvända senare till olika projekt.
 
 
 
Så här ser min lilla höstkorg ut i all sin enkelhet.
 
 
 
Den ena sidan. Lilla kycklingen är en stämpel från Hånglar & Stänglar.
 
 
 
Den andra sidan.
 
 
Min korg ska jag ge bort med några fröpåsar och ett kort. Höstkorg skrev jag. Kanske för att jag tänkte man kan ta med den ut och plocka svamp nu i höst. Men den kan ju lika gärna vara en vår korg där man har sina fröpåsar. Hmmm, ska nog göra en till för distress färgerna.....
 
Tack för  att ni titta in här. Önskar en god fortsättning på helgen.
 
Kram
Christine
 
PS önskar ni en mer detaljerad beskrivning av material jag använt får ni klicka till Scrap Magic och ta en titt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar