torsdag 22 augusti 2013

Alster jag är stolt över

Hej, jag vet att många av er brukar göra ett inlägg om 10 bästa saker ni har gjort under ett år. Ni brukar visst göra det strax efter nyår. Själv kände jag mig plötsligt för att göra ett sånt inlägg idag. Oavsett vad man jobbar med, som människa vill man utvecklas på något sätt. Jag har scrappat sedan vinter 2007 och jag känner bara för att ta en titt bakåt och ser om jag har utvecklats under dessa år. Så följ med och ta en titt:)
 
 
 
Den här brevlådan är från Kajsa Kraft tror jag. Kom inte ihåg var jag köpte den. Jag klädde om och dekorerade den. Min älskling fick den sedan som ett "godis" lådan. När handtaget är nere så har en överraskning lämnats inne i brevlådan. Han tyckte faktisk det var roligt. Nöjd-Yes:)
 
 
 
Innan jag började scrapping broderade jag lite. Den här var nog bland de sista broderi jag gjort innan jag helt gick över till scrapping. Tavlan fick min kära syster som har gröna fingrar och älskar både scrapping och trädgårdsarbete. Tror nog att hon var glad. Ännu en smile on my face:)
 
 
 
De här pyramid askar testade jag förra jul. Läste om dem på Magnolia tidning, tror jag.
 
 
 
Tea ljus kort. Ja, de är roliga att göra. Gjorde visst några stycken när det begav sig. Här är ett för Halloween. Hmm, kanske ska göra ett och annat sånt kort och ge bort när höst mörker närmar sig?
 
 
 
Bland de saker jag gjort kände jag mig nog mest stolt över det här bröllopståg. Iden fick jag från en Magnolia tidning. Gjorde faktiskt ett halloween tåg med Dracula och häxor också.
 
 
 
Numera gör jag sällan Babies kort. Men det här tyckte jag mycket om.
 
 
 
Sist, men inte minst den här väskan med tillhörande..
 
 
 
kalender. Var också en av de saker jag kände mig stolt över.
 
 
 
Jag köpte 12 stämplar från USA och då blev det kalender kort och en väska. De blev faktiskt visat på företagets blogg. Stolt? Yes.
 
 
 
 
Ja, det var några saker det. Jag blev faktiskt lite gladare efter det här. Hösten närmar sig och julen är inte så långt bort. Börjar faktiskt fundera vad/hur jag ska göra med julkalender och nya kalender....
Har ni några tips? 

1 kommentar:

  1. Visst är det kul att se tillbaka och faktiskt känna sig lite stolt över vad man har skapat! Du har gjort mycket fint här, du!

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera