torsdag 15 augusti 2013

Här är det kort igen

Hej! Det var ett bra tag sedan jag gjorde ett inlägg här. När jag började med den här bloggen var tanken att visa kort och sälja för att samla pengar till SOS Barnbyar. Av olika skäl så blev inte mycket gjort här. Istället samlade jag allt på en annan blogg My Dream corner. Där var inlägg en blandning med kort och mina tankar, resor mm. Men det var inte lätt och jag blandade ihop bloggarna med varandra. Hmm, så nu tänker jag att här ska jag bara visa kort, LO och annat. Medan den andra bloggen ska bara vara en plats där jag vädra mina tankar.
 
Så vänner, hoppas att det inte bli alltför rörlig. Om det är något kort ni vill köpa är det bara att maila mig. Så idag tänker jag visa ett grattis kort.
 
 
 
 Under semester hade jag stämplat några figurer med mig och färglagd de dagar vi inte gjorde någoting. Här är en av de. Stämpen med tjejen är från Magnolia. Textstämpel tror jag är från Vilda Stamps. Mönsterpapper är från Graphic 45 och Inkido. Band köpte jag i Tyskland. Den lilla cykel är av trä.
 
 
 
 
 Inne i kortet har jag använt en textstämpel av Tim Holz. Den andra stämpeln är från Scrap Magic.
 
 
 
 
 
Så här ser baksidan ut. Det är allt för den här gången. Jag säljer mina kort fr 40 kr. Är du intresserad av att köpa eller beställa kort, inbjudningskort mm är det bara att maila mig. Mail adressen hittar du på höger sida. Tack för att du tittar in här.
 
 
 
Material jag använt är från:
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar