lördag 17 augusti 2013

Just for you

Det var tanken jag hade när jag gjorde det här kortet. En  väninna fyllde år igår och jag ville skapa ett kort bara för henne. Jag vet att hon inte gilla gullig, gullig stil då tänkte jag på Graphic 45. Deras vackra papper i vintage stil skulle nog passa min väninna.
 
 
 
Här har jag klippt ut en bild från ett Graphic 45 papper. Kom inte ihåg vilken Collection papper tillhör. Metall blommor med några rosor i. Fjärilar charms. Enkelt men ändå fint.
 
 
 
 
Inne i kortet har jag använt textstämpel från Inkido. Tag med rosor är från Graphic 45s "Secret Garden" kollektion. Band har jag köpt i Tyskland. Kantstans av Martha Steward. Peel off stickers.
 
 
 
 
Baksidan har jag åter igen använt papper från Graphic 45. Den här gången från kollektionen "French Country". Peel off swirl och en liten blomma. Kortet var enkelt att göra när jag väl hade bestämt mig hur det skulle se ut.  Att både "födelsebarnet" och gästerna tyckte det var fint känns gött. Ge glädje och få glädje tillbaka. Kan det vara bättre:)
 
 
Allt material till kort finns att köpa hos Scrap Magic.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar