lördag 5 mars 2016

Mini album med BIA och ett vackert bokmärker

Hej! Först vill jag säga att jag dammade av min BIA och gjorde ett mini album med de vackra papper och stämpelset jag fick av min syster.
 
 
Albumet är 11x15 och innehåller 5 sidor. Fler bilder finns hos Scrap Magic. Klicka här för att komma dit.
 
Seden kan jag inte låta bli och visa antagligen det vackraste bokmärker jag gjort. Köpte hem de senaste papperkollektion från Graphic 45 "Enchanted Forest" och fick hem den igår. Kunde inte låta bli att scrappa med dessa vackra papper.
 
 
Så det blev ett bokmärker. Det är ca 8,8x14. Baner har jag använt en stämpel från Vilda Stamps och sedan klippt ut små vapensköldar och limmat på.
 
 
Ser ni vilka vackra papper det är!
 
 
Här har jag fussig cut draken som har fångat en prinsessa.
 
 
Baksidan. Visst är det vackra och förtrollande papper från Graphic 45? Det här bokmärker passar bra för fantasi böcker och kan vara en fin present till både vuxen och barn. Måste säga att jag tycker det är jätte fint. Kan nästan inte vänta att göra mer saker med dessa papper. Hope you like it:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar