måndag 7 mars 2016

Ett förtrollande kort

Hej!
Jag fortsätter att skapa med de vackra papper från Graphic 45 "Enchanted Forest". Den här gången gjorde jag ett kort.
 
 
 
Det är 12x13. Metallhörn och en charm från Scrap Magic. Annars är det bara papper från "Enchanted Forest Collection". Texten på lilla tagen "If Music be the food of love, play on!". Väl, Alla Hjärtans Dag är ju lång förbi. Men det hindrar väl inte oss att skicka/ge bort kort med kärleks tema?
 
 
Inne i kortet. Här har jag använt washitejp. Även den är från Scrap Magic. Till höger har jag använt en tag från Heartfelt Creations och här kan man skriva en hälsning av eget val.
 
 
Baksidan. Älskar dessa vackra, vackra papper. Har en projekt på gång. Får se när jag bli färdig med det.
 
Har det gott och kör lugnt. Här snöar det för fullt. Vill ha vår nu.
Sköt om er och välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar