måndag 21 mars 2016

Recycling med "godis papper"

Hej! En ny vecka med nya möjligheter. For en tid sedan fick jag några glasflaskor från en god vän. De hade jag tänkt fylla med något gott och pynta om. Tanken var väl att ge bort som en liten gåva. Men flaskorna har bara stått där. Sedan fick jag en bunt med söta papper från kära syster min och igår började jag äntligen göra något.
 
 
Så här såg flaskorna ut. Diskade, rena och fina.
 
 
Ta, ta, så här ser de ut efter jag har pyntat och fyllt de med godis. Mönsterpapper är från Scrap Magic. Burkar och tags med texter köpte jag från Panduro.
 
 
Locket såg ju inte särskilt bra ut.
 
 
Jag limmat först en kaffeservett och sedan band runt. Stunsat ut med hjälp av spillbinder och några söta bilder, charms jag har i min ägo. Vióla, visst blev de sötare?
 
 
Baksidan. Även här är papper från Scrap Magic. (Utom den med kaffecupen. Den är från Heartfelt Creations Coffee talk Collection). De små rosetter är från Roxstamps. Japp, det var allt för idag. Tack för att ni tittar in här. Passar på att önska er En Glad Påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar