fredag 17 juli 2015

Näsduks box

Hej, hur har ni det i sommar? Hoppas att ni njuter trots vädret inte är det bästa. Men det regnar inte. Solen lyser. Själv skulle jag städa igår. Jodå, det gjorde jag också tills jag hittade en helt öppet näsdukslåda... städning blev till scrapping. He, he..
 
 
Ja, efter några timmar så blev det en box där jag kan ha näsdukslåda. Velade lite om jag skulle göra ett lock eller inte. Det blev faktisk finare med lock. Jag har använt en tjock vit kartong som bas. Dekorerad med papper från mina två favorit pappers företag. Ni kan ju gissa vilka. Jadå, Graphic 45 och Heartfelt Creations. Här är det papper från "Everyday Heros Collection" från HC och några små tags från Graphic 45s "Come Away with me Collection." Små charms från Scrap Magic.
 
 
Blommor är gjorda från stämpelset från HC. Striped Sun Kissed Fleur och Delicate Asters cling stamp sets. Chipboard med blommor är från Graphic 45.
 
 
En titt på den ena sidan.
 
 
Och en titt från den andra sidan. Inte helt perfekt. Men fint blev den tycker jag.  Tack för att ni titta in här.
 
Önskar er en fortsatt härligt sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar