lördag 4 juli 2015

Letter Holder

Hejsan, hejsan, det är jätte fint väder. Sol, varme men.... lite väl varm för mig. Så istället för att vara ute så pysslade jag i min svala hörn.
 
 
Var i Göteborg för en vecka sedan och köpte med mig en byggsats. En Letter holder från Kaisercraft. Började igår att bygga ihop den. Först var jag besviken att det inte fanns något beskrivning med. Men sedan upptäckte jag att det var lätt att sätta ihop.
 
Valde Graphic 45s "Botanical Tea Collection" och " Home Sweet home Collection". Älskar dessa papper. Men tycker också väldigt mycket om Maja Designs papper så det finns också med.
 
 
Här på sidan har jag en liten låda för recept.
 
 
Känner ni igen blommorna? Gjort av fina stämpel och dies från Heartfelt Creations. Love it.
 
 
Baksidan med både Maja Design och Graphic 45.
 
Tack att ni titta in. Ha det gott och sola försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar