söndag 19 juli 2015

Boktags

Städning och scrapping. Båda ord börjar på bokstaven S. Men jag föredrar  alla gånger Scrapping framför städning:) Igår strök jag i alla fall en full korg med tvätt och sedan kunde jag scrappa med gott samvete. He, he. Gjorde tre tags med de fina och roliga papper jag fick av min syster.
 
 
Först ut är ett tag för kanske kokböcker. Mönsterpapper är från Scrap Magic. Bilden är från Graphic 45 "Home Sweet Home Collection". Korgen med ägg och recept tagen är stämplar från Skogstokiga.
 
 
 
Baksidan. Bilderna här är alla från Graphic 45 "Home Sweet Home Collection".
 
 
Nästa tag kanske passar till en bok om resor?
 
 
På den här tagen har jag också använt papper från Heartfelt Creations.
 
 
Sista tagen är en dubbelvikt tag. Här tänkte jag en bok om trädgård. Flickan med frölådan är en av mina favorit stämpel från Hänglar &Stänglar.
 
 
När man viker upp tagen.
 
 
Inne i tagen har jag använt mönsterpapper från Heartfelt Creations. Även här är en stämpel från Hänglar & Stänglar.
 
 
Baksidan. Den här tagen fungerar både som ett kort och ett bokmärker. Tycker ni om mönsterpapper jag använt i bakgrunden på dessa tags så klicka gärna till http://scrapmagic.selloshop.se eller sök scrapmagic på Tradera.se/scrapbooking.
 
Önskar er en fortsatt fin sommar/semester.

1 kommentar:

  1. HAha!!
    Jah, nog är scrappning alltid roligare än städning alltid ;)
    Men visst behövs det städas...dagligen känns det som :/

    Vilka härliga tags du gjort!! Du är i scrappartaget du!!

    Tusen tack snälla rara för dina ord och grattis inne hos mej!

    MÅnga kramar Petra
    http://Paradises.blogg.se

    SvaraRadera