torsdag 4 juni 2015

Santoro + Heartfelt Creations = Vackra kort

Hej! Efter en blåsig dag lyser solen. Det blåser fortfarande lite kallt här. Men det regnar i alla fall inte. För ca en vecka sedan kom det ett paket i brevlådan. Det var min kära syster som skickade ett DT paket med vackra och roliga papper och så dessa två fina stämplar från Santoro.
 
 
De lägger i fina förpackningar så de passar jätte bra att ge bort som present.
 
 
Samma dag fick jag ett paket från Heartfelt Creations med deras senaste kollektion "Cascading Fuchsia". Jag köpte papper, dies och stämplar. Jag har skurit ut mitten på ett papper och sedan fussig cut runt blommorna. Stämplat och färglagd flickan. Klippt ur och limmat dit henne. Visst ser det fint ut? Har inte satt dit några text. Det får bestämmas av ev. kund.
 
 
Inne i kortet har jag använt ett tag från Heartfelt Creations förra kollektion "Everyday Heros".
 
 
Nästa kort har jag gjort på samma sätt som det förra. Bara använt ett annat papper. Fjärilar är stansad från NSs stansar. En som stansa och den andra embossa.
 
 
Inne i kortet har jag stämplat och färglagd. Både kortet passar att ge bort till födelsedagar, student, krya på dig kort, eller bara för att.... Stämplarna hittar du hos Scrap Magic.
 
Tack för att ni titta in. Vore kul om ni vill bli följare av min blogg. Det ger mindre känsla att jag "prata med mig själv" här. Tack och önskar en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar