onsdag 17 juni 2015

En omklädd telåda

Hej!
 Idag vill jag visa en omklädd telåda. Lådan köpte jag för länge sedan. Först tänkte jag ha tepåsar i. Ni vet, det är en låda med 9 fack i. Men nu har jag klädd om hela lådan och tepåsar tänker jag inte ha i den.
 
 
Så här ser den ut framifrån. Jag har använt papper från "All Geared Up Collection" från Heartfelt Creations. Kugghjul fick jag fram med en dies från Rox stamps. Låset på lådan är också från Rox stamps.
 
 
På locket har jag blandat blommor med olika kugghjul. Har också testat stencil från Bo Bunny och använt färgad embossing pastel från Cili in Papers. Rosorna är från Scrap Magic. Men blomblad är från stämplar och dies från Heartfelt Creations.
 
 
En titt från den ena sidan.
 
 
Och en titt från den andra sidan.
 
 
Sist en bild från baksidan. Ska ta några bilder från insidan också kanske. Men det får bli en annan dag.
 
Tack att ni titta in här och
önskar en Glad Midsommar:)

1 kommentar: