måndag 29 juni 2015

Mini rese album

Hej och god måndag eftermiddag:) Hoppas att ni alla mår bra. Vädret är inte så bra som man önskar sig. Men ska man tro på SMHI så är sol och varme precis runt hörnet:) Förra veckan hade jag en mini semester. Var med på scrapträffen. Vi var lagom många och mycket skratt och prat. För många låter det mycket tid att scrappa i 4 dagar. För oss som scrappar är 4 dagar faktiskt ganska lagom. Innan jag åkte hade jag tänkt ut vilka projekt jag skulle göra. Hade tänkt göra 3 album. Men jag hann färdig med ett och hann en bra bit med album nr 2. Idag tänker jag visa det färdiga album.
 
 
Fick de här roliga papper av min syster. Vykortet skickade hon med som inspiration.
 
 
Ett mini rese album blev det. Jag har kombinerat flera olika papper. Här är ett från Graphic 45. Jag tycker att pappret är så vackert och talande så jag vill inte täcka över med något ting.
 
 
Insidan. På vänster sidan är det ett papper från Heartfelt Creations.
 
 
Blandade papper från Scrap Magic och Graphic 45.
 
 
 
 
Baksidan.
 
 
Jag gjorde en ficka i varje sida så jag kan lägga i en tag. Tanken är att min syster kan skriva eller klistra dit ett foto. Jodå, jag har gjort albumet till henne. Tog sin lilla tid. Sammanlagd kanske 10 timmar. Gjorde lite förarbete hemma. Blev färdig med det redan första dagen.
 
Kom hem i fredags. Men packade inte upp mina väskor förrän idag. Om några dagar kanske jag kan visa bilder från mitt andra album.
 
Tack för att ni titta in här. Vill ni se fler bilder på det här albumet får ni klicka till
 
 
God fortsättning på den här vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar