tisdag 5 maj 2015

Kort/present till student

Vädret har inte varit det bästa de sista dagarna. April har gått och vi är redan en liten bit in i maj månad. Konfirmation, morsdag och student.... Fick en idé på studentkort, eller en kombination av kort/present.
 
 
Så här blev det. Jag har använt papper från mina absoluta favorit pappersföretag. Graphic 45 och Heartfelt Creations. Det vackra mönsterpapper är från Graphic 45s "Couture Collection". Sedan har jag använt dies från Heartfelt Creations "Everyday Hero Collection". Blommorna är en stämpelset från Heartfelt Creations. Först stämplade jag på ett vitpapper sedan klippte jag ut blommorna som jag färgade. Sedan använde jag deras Flower shaping Tools och formade bladen så de inte bara lägga platt utan fick lite form.
 
 
Här har jag använt bård från Graphic 45s "Time to celebrate". Papper med hörnswirl och dies är från Heartfelt Creations "Everyday Hero". Studentmössa är en stämpel från Vilda Stamps.
 
 
Öppnar man så ser det ut så här. En noteringsblock där man kan skriva upp sina drömmar:)
 
 
Som ni ser har jag gjort en ficka där man kan stoppa i både ett tag, där man kan skriva en personlig hälsning, och pengar.  Själv tycker jag det blev fint och lite annorlunda. Kanske gör jag en till...
Tack att ni titta in och kom snart tillbaka. Lämna ni en kommentar så blir jag glad förstås. Skulle ni vilja beställa eller köpa den här studentkort/present så är det bara att maila mig. Mail adressen hittar ni till höger upp.
 
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar