torsdag 7 maj 2015

Kul med Heartfelt Creations

Hej! Vädret är inte det bästa och då blir det tid att scrappa.
 
 
Som ni kanske har sett så har jag hittat en "ny kärlek" i Heartfelt Creations. De brukar ge ut en helt kollektion som består av mönsterpapper, stämplar och dies som matchar stämplarna i kollektionen. Jag förälskade mig totalt i den senaste kollektionen "Everyday Hero". Köpte hem nästan hela kollektionen med mönsterpapper, stämplar och dies. Det blev lite dyrt eftersom dollar har gått upp och så med tullen på. Men så roligt och mycket man kan göra med dessa vackra papper.... Här ser ni ett kort jag gjorde med ett av stämplarna de vackra papper.
 
 
Ett vänskapskort.
 
 
Igår testade jag på att stämpla på ljus. Det gick ju jätte bra. Nästa gång ska jag testa på ett större ljus och dekorera lite mer.
 
Tack att ni titta in här och önskar er en fortsatt fin vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar