tisdag 28 april 2015

Vänskapskort á la HC

Hej, idag vill jag fortsätta att visa kort jag gjort med Heartfelt Creations vackra papper.
 
 
Det blir ett vänskapskort. Jag har använt en textstämpel från Vilda Stamps. Tycker mycket om texten. Fjärilar har jag stansat. Blommorna är från ett stämpelset från Heartfelt Creations som jag köpt förra året.
 
 
Ser ni vilket vackert hörn! Jag har svårt att täcka vackra papper. Vill att detaljerna ska synas. Har även använt en dies från HC.
 
 
En annan vacker detalj på pappret som jag inte vill täcka över. Segelbåten är så vackert och för mig symboliserar det vänskap där man kan göra resor ihop, både i livet och faktiska resor, som att åka på semester ihop.
 
 
Inne i kortet har jag använt ett papper med mycket plats att skriva på. Visst är dessa papper vackra? Jag älskar dem.
 
Skulle du vilja köpa något av mina kort är det bara att maila mig. Mail adressen hittar till höger.
 
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar