söndag 26 april 2015

Vardagshjältar

Hej, idag tänker jag visa fler kort jag gjort med de fina stämplar från Heartfelt Creations.
 
 
Här har jag använt två av deras mönsterpapper. Det var ett 12x12 mönsterpapper med 4st 6x6 bilder. Jag valde två av dessa. Det ena har jag rivit och lagd på varandra. Sedan har jag använt en av stämpel med den här fina texten "You stood the test of time with honor, integrity and commitment... you are my Hero." Sedan har jag stämplat en gång till och klippt ut stövlar som jag färglagd med vattenfärg.
 
 
Blommorna var också från HC som jag stämplat, färglagd och klippt ut. Tagen finns i deras papperskollektion. Ett helt papper med olika tags, biljetter... Den engelska texten översatt till svenska betyder ungefär: "Du har bestått tidens prövning med heder, integritet och engagemang. Du är min hjälte." Visst är texten bra? Jag kan tänka mig att ge ett sånt kort till någon som har hämtat sig från sjukdom, eller har  varit arbetslöst eller något annat. När livet inte blir som man har tänkt sig. Som en uppmuntran och uppskattning.
 
 
Inne i koret ser det ut så här. Jag måste säga att jag är helt nöjd med kortet. Det är bara så lätt att göra kort, LO med dessa vackra papper och stämplar. Tack att ni titta in här och kom snart tillbaka. Jag har fler kort och Project på gång.
 
Har det gott och önskar en härlig vecka som kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar