lördag 3 maj 2014

Vilken födelsedag!

Ja, vilken födelsedag! Min dotter och jag fyllde år med en dag emellan. Hon fyllde 18 och dagen efter fyllde jag en mer mogen ålder:) Jag fyllde inte jämt. Men av uppvaktningar jag fick skulle man tro att jag fyllde stort!
 
 
Vackra blommor och kort.
 
 
Ännu mer kort och present. Tittar med vilken omsorg min kompis har lagd ner i det vackra kortet med tillhörande ask! En totalt överraskning!
 
 
Igår kom min lillasyster med sin dotter och gav mig vackra blommor och tittar vilken present! Det syns dåligt på bild. Men tejp rullar är inga vanliga tejp utan spets tejp. Love! Jag är så glad och tacksam för alla mina nära och kära, vänner och släkt som har visat mig en sån stor kärlek och omtanken. Jodå, jag fick tårta och hemmagjort glass också:)

PS Min dotter fick en låda av mig. Vill ni veta hur lådan ser ut? Klicka här så får ni veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar