lördag 10 maj 2014

Ett försenad kort

En av våra bästa vänner fyllde år och jag kom på det lite sent. Men bättre sent än aldrig tänkte jag. Började igår med att klåpa ihop ett försenad födelsedagskort och ...
 
 
 
slutresultat ser ut så här. Bakgrundspapper är från Prima. Sedan har jag använt små bilder från en av Graphic 45s pappers kollektioner. Den här gången har jag valt från kollektionen "The Secret Garden". Blommor och fjärilar är stansar från NS. Kant bård är också från Graphic 45. Just den här är från "Song birds" kollektion. Lite halvpärlor och spets så var kortets framsidan färdig.
 
 
Tog bara ett kort på insidan eftersom jag hann skriva på den andra sidan. Här har jag använt de fina spets tejp jag fick. Textstämpel har jag fått av en god vän. Nallestämpel fick jag av min syster. Fjärilar är stämplar från Docraft. De flesta material är från Scrap Magic. Ni hittar dit genom att klicka här. Det var allt för idag och önskar er en härlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar