måndag 16 december 2013

Nu är det vimplar igen

Vimplar igen! Ja, jag gjorde det igen. Faktum var att det blev en del överblivna papper från förra vimpel tillverkning. Som samlare av spillpapper i stora mått ville jag bryta samlandet, genom att så fort som möjligt använde upp dessa spillbitar. Det blev en vimpel till:). Den här gången trekantiga.
 
 
 
Jag har bl a använt mina älskande julstämplar från Hånglar & Stänglar. Hörde att "mamma" till dessa godingar har slutat att tillverka stämplarna. Jätte synd. För jag tycker mycket om hennes stämplar. Så de jag har ska jag ta väl hand om. Nåja, tillbaka till min vimpel. Dessa tre stämplade figurer har jag färglagd med Promarker. Och de har jag i mitten som "huvudpersoner" i min vimpel rad.
 
 
 
Så ser det ut när jag har hängt upp den.
 
 
Jag har klippt ur olika papper. Tomten längst upp till vänster är en stämpel från Vilda stamps.
 
 
Här ser ni en stämpel från Do Craft (tror jag). Vintage bilder från Inkido och Pion Design.
 
 
 
Min man tycker det är roligt med mina vimplar. Han tycker det är en annorlunda och fin juldekoration. Japp, då känner jag mig lyckad. Hoppas att ni blev lite inspirerad ni med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar