torsdag 26 december 2013

Julklapp 2014

God fortsättning! Hoppas att ni har haft en härlig julafton och juldagen. Själv hade vi det lite lugnt. Igår kom några nära och kära hem och vi hade en andra julbord och sedan julklappsutdelning. I år har jag inte tillverkad så mycket julklappar. Men två kalender hann jag med och gav bort.
 
 
 
Det hör nästan till min tradition att göra kalender med inköpslista till min son och hans sambo. Förra året fick de en med formen av en förkläder. I år blev en enklare. Här har jag använt papper Graphic 45 "A Place in Time". På baksidan har jag använt magnettejp så de kan ha kalendern på kylskåp.
 
 
 
 
Här är en annan som jag har gett bort i år. Även här har jag mest använt papper från Graphic 45. Både blev uppskattade har jag hört. Det kanske blir fler kalender under de närmaste dagar. Vi får se. Ha det gott och på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar