lördag 21 december 2013

Kalender 2014

Det hör till min egen tradition att göra kalender vid jul. Alltså kalender för det nya året. I år är jag dock lite sent ute. 4-5 kalender brukar det bli. Några ger jag bort och några har jag själv. Igår gjorde jag faktiskt 3st. En ska jag ge bort som julklapp så den kan jag  inte visa här än. En annan var en liten enkelt en som jag ska ha på bokhylla ovanför skrivbordet. Men den tredje vill jag visa.
 
 
 
Det här var egentligen en LO jag gjorde som en tävlingsbidrag för några månader sedan. Jag vann inte och layouten har bara stått i hyllan bland några album. När jag såg den tänkte jag :"Varför ska den bara står där? Jag tycker om den. Varför inte göra den till en kalender?" Sagt och gjort. Jag la dit den lilla kalendern och så några "frimärker" från Graphic 45s "A Place in Time kollektion" och luftballonger är också från Graphic 45 "Steampunk Spell kollektion. Så var det klart. Den ska stå inne i mitt scraprum. Fler kalender kommer det att bli.
 
Ha det gott och stressa inte för mycket. Vill passa på att önska er alla
En Riktig, Riktig god och vilsam jul
&
Ett Gott Nytt 2014!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar