söndag 31 januari 2016

Bokmärker

Hej, hej, känns att det är dags och göra ett inlägg. Scrappar lusten har inte varit på alerten. Idéer fanns dock. Men när jag behövde mera bokmärker var det bara att ta sig till scrap rummet. Hittade spill bitar från albumet och de var ju perfekt till att göra bokmärker av.
 
 
Mina bokmärker här är alla 5x15 cm. Tog små bilder från t ex Graphic 45 och den med kaffekopp är dock nyinköpt papper Collection från Heartfelt Creations. "Coffee talk Collection" tror jag att den heter. I looooove this Collection.
 
 
Textstämpel är ett stämpelset jag köpt från Vilda Stamps. Charms är från Scrap Magic.
 
 
Fler bokmärker. Älskar uggla charms.
 
 
Tags här är från Heartfelt Creations också. Bokmärker kan man, i alla fall inte jag har för många av.
Önskar er en trevlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar