lördag 13 december 2014

Snart är det jul!

Hej på er! Det var ett bra tag sedan jag gjorde något inlägg här.
 
 
Äntligen blev jag färdig med min insamling till Sisters Internationals julpåsar. Det blev totalt 8100 kr som jag kunde skicka in. 4600 kr till julpåsar som delades ut till utsatta kvinnor i Sverige och 3500 kr till gatubarn i Indien. Jag kände mig nöjd och mycket tacksam för allt stöd och hjälp jag själv fick. Tack alla som har köpt mina handstämplade ljus. Den här flickan var bland de mesta sålda motiv. Jag har handstämplat nästan 300 ljus och såld mer än 250 av dem. Aldrig har jag stämplat så många ljus på så kort tid. Nästan år får det bli bättre planering.
 
 
 
När jag var nästan färdig med att stämpla ljus sa min man till mig att göra en låda för att samla ihop toarullar. Avfallssortering var hans tanken. Så här ser den lådan ut. Lite julig den med. Mannen blev nöjd.
 
 
Sedan plockade jag ihop mina scrap saker och städade så även vi får lite mer jul i hus. I år ska vi inte ha julgran inomhus för att slippa allt barr som ramla av. Vi sa att vi inte ska ha några julklappar heller. Men jag kunde liksom inte låta bli. Så här lite mysigt och fint blev det i alla fall.
 
Det var allt för idag och jag önskar er alla
 
En Riktig God Jul!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar