måndag 15 december 2014

Årets julklapp

Kalender, kalender och åter kalender. Det hör till min egen tradition att ge bort kalender/almanackor varje jul. Helst egen gjorda. I år är det inget undantag! Jag köpte 3 kalender, två små och en stor. Dessa kalender är egentligen skrivböcker. Skillnaden är att de har månader, dag och en blank ruta för år längs upp på varje sida. Bra med det är att man kan ringa in den månad och dag när man anteckna. Fungerar jätte bra som dagbok tänkte jag då.
 
 
Böckerna är tråkig beigefärgad pärm så jag klädde om dem. Här är en med manlig tema.
 
 
 
Jag har använt papper från Graphic 45. 
 
 
Baksidan och jag har även använt textstämplar från Vilda Stamps.
 
 
Den här är med kvinnlig tema och den ger jag bort som julklapp.
 
 
 
Även här har jag använt de vackra papper från Graphic 45.
 
 
Baksidan på den här kalendern ser ut så här. Textstämpel från Vilda Stamps. Nu är det bara den stora kalendern kvar att klä om och den tänker jag ge till en speciell person. Tack för att du titta in här. Hoppas att du fick lite inspiration. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar