torsdag 25 december 2014

Resejournal anno 2015

Hej, det är juldagen och god fortsättning önskar jag er alla. Har ni haft en härlig julafton? Med god mat, gott sällskap och julklappar? Det hoppas jag. Framför allt en vilsam och fridfullt en. Vi har haft det bra. Tog det lugnt och i år har vi minskat både när det gällde julmat och julklappar. Varför gör man så mycket mat bara för att det är jul? Vi kom på att hellre gör mindre och allt blev uppäten än att äta samma mat i dagarna tre. Nja, det blev i alla fall en del över. När det gäller julklappar så har vi tröttnad på det där julklappsjakten. Det är väl ändå inte vad julen handlar om. Men en julklapp har jag gjort till min man och mig.
 
 
En resejournal. Jag har använt vackra papper från min absoluta favorit pappers företag Graphic 45 "Come away with me kollektion". Älskar texter de använder.
 
 
Gjorde ett bokmärke också.
 
 
Här kan ni se hur en sida ser ut. Med datum, månad och år längst upp och så kan man ringa in just den dag, månad och år man anteckna. På så sätt kan man ha den i flera år och inte behöver byta ut varje år. Längst bak i boken har jag gjort några fickor där jag kan spara kvitton eller annat. Min man blev glad och tyckte också att den var en fin och bra journalbok.
 
Hoppas att ni fick lite inspiration och önskar er Ett Gott Nytt År med mycket roliga skapande och resor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar