torsdag 26 juni 2014

Till en storasyster

Min väninnas barnbarn har blivit storasyster. Jag gjorde ett grattis kort först till de lyckliga föräldrar och sedan tänkte jag på lilla flicka som har blivit storasyster. De mönsterpapper jag fick av min syster är så vackra och söta så jag gjorde en dörr dekoration till.
 
 
 
 Så här ser dekorationen ut. Jag har använt två cirkels dies från Spellbinders.
 
 
 Vindsnurrar har jag sett på en video men kom inte ihåg hos vem. De är faktiskt enklare att göra än jag trodde. Tycker det kul att dekorera med dem. Det symboliserar lekfullhet för mig. Lekfullhet i det fria.
 
 
Här jag använt en stämpel från Lily of Valley (tror jag). Fjäril är också en dies från Spellbinders.
 
 
 
Här har jag återanvänt en hårsnudd från min dotter. Nja, hårsnudden hade de här "godis" på. Jag klippte bort gummisnudden och behöll "godisarna". Här passar de som dekoration. Min väninna var här idag och fikade. Hon fick med sig både kort och den här dekoration till barn och barnbarn. Hoppas att de gillar det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar