måndag 9 juni 2014

Student tag








Min systerson tar student nästa vecka. Istället för ett vanligt kort gjorde jag ett tag som kan hängas runt halsen på honom.









Bakgrundspapper är från Maja Design (?). Jag har använt stämplar från Prickiform som tyvärr inte längre finns. Den ena stämpeln med studentplakat har jag stämplat 2 gånger. Jag skar ut mitten på den ene. Hittat ett kort på systersonen när han fyllde ett år och limmat den på en plakat och sedan satta jag den andra plakatet på. Texten är från Skogstokiga.





Baksidan har jag använt MSs kantstans. Texten och resväska är stämplar från Vilda Stamps. Ticket är stämplar från Tim Holz (?). Fickan i mitten är från Graphic 45 "Secret Garden". I den kan jag lägga i ett liten tag med en hälsning och kanske en peng. Hoppas att han tycker om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar