fredag 4 april 2014

Påskkort

 
 
Hej på er! Det är en vacker dag här i min trakt. Själv har jag träningsvärk så det står härlig till. Dessutom är jag förkyld. Andra gånger i år!!! Nä, det är inte roligt. Roligare var det i helgen då jag hälsade på min kära syster. Hon hade ordnat en scrapträff. Vi var inte så många. Lagom är ordet. Min syster har som vanligt massa fina scrapbooking material. Till skillnad från tidigare så köpte jag inte med mig så mycket.
 
 
Vackra papper har jag dock svårt att motstår. Hon har precis fått hem en hel del vackra papper i storlek 6x6 och hela 40 st fick jag med mig hem.
 
 
Storleken på papper passar perfekt att göra kort i 15x15. Här har jag använt min favorit påsk stämplar från Hånglar & Stänglar. Jag har färglagd med akvarell pennor. Gräset är en QK dies. Ägg är en stämpel från Dovercraft.
 
 
 
Det här kortet har jag använt en stämpel från Magnolia (flickan med ägg), hönan är från Hånglar & Stänglar och lilla kaninen är från Dovercraft. Här har jag använt även papper från Graphic 45. Det var allt för idag. De vackra papper hittar du hos Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar