torsdag 27 mars 2014

En vit pärm..

För ett bra tag sedan köpte jag en vit pärm. När jag nu tog fram den tyckte jag den var lite tråkigt. Kom på att jag fick en del mönsterpapper i A4 format av min syster och tänkte att de passa nog bra till att piffa upp min vita pärm.
 
 
 
Så här ser pärmen framsidan ut. Textstämpel från Tim Holz passar bra till den dansande damen på pappret. En annan text av Nelson Mandela har jag skrivit ut. Även den texten passar bra. Några små bilder/tags från Graphic 45 och ett band från Scrap Magic.
 
 
Insidan på pärmen. Här har jag gjort en ficka där jag stoppade i några tags så att jag kan skriva ner små saker. En textstämpel från Rox. Japp, det var allt för idag. De fina A4 mönsterpapper kan ni hitta hos Scrap Magic.
 
Passar på och önskar er en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar