söndag 20 april 2014

Sweet 16

Glad Påsk! Här är det strålande väder. Riktigt varm faktisk. Vår jackan är framtagen och peppar, peppar allergin verkar inte bli så svårt i år. Nåväl, det var det. Min kära systerdotter fyller år imorgon och jag gjorde ett kort till henne. Hon tittar inte in här så det är helt ok att jag visa kortet.
 
 
Jag har använt min nya favorit papperskollektion från Graphic 45. "Conture" heter den och är så kvinnlig! Eftersom systerdotter fyller 16 valde den här stämpeln. Kom inte ihåg varifrån jag fick den. Jag har stämplat en gång på vit papper och färglagd med distress. Sedan stämplade jag en gång till på ett tunt mönster papper. Klippte bara ut klänningen och limmat på. Spets och några halvpärlor så var framsidan färdig.
 
 
 
Inne i kortet har jag gjort en ficka och i den har jag stoppat i ett bokmärke och några tags. Den riktiga presenten får hon senare när vi träffas. Snart ska jag skicka iväg det och hoppas att tjejen blir glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar