måndag 25 juni 2018

Förvandling av en ask

När hjärnan är trött och inte orkar läsa då är det dags att  pyssla. Ja, när det ändå kliar i mina fingrar att göra något. Hittade den här asken jag sparade.
 
 
Den här asken hade jag sparat i ett antal år. Tyckte den var bra att ha. Men vad skulle jag använda den till? Kollade bland mina vackra papperskollektionen och pling kom det en idé.
 
 
En godisask fick det bli. Papper är från Graphic 45 och Heartfelt Creations. Här på locket använde jag ett papper från "Botanical Tea Collection" av Graphic 45. De små citroner hade jag köpt för länge sedan och nu äntligen kunde jag använda dem. Fjärilar var klippt ur ett papper från Maja Design. Tårtor var knappar.
 
 
Chokladen var klippt ur ett papper från "Café Parisian Collection" av Graphic 45. Kaffecupen är från "Coffee talk Collection" av Heartfelt Creations.
 
 
 
 
 
 
 
 
Papper från "Café Parisian" av Graphic 45.
 
 
Älskar den här papperscollektionen från Graphic 45.
 

Lagd i några choklad godbitar. En mobiltelefonask har förvandlats till en godisask. Kände mig ganska nöjd. Nu återstår att visa min käre make och får hans omdöme.
 
Må gå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar